Salary er et lønprogram med et simpelt mål: at gøre håndtering og bogføring af løn nemt for alle slags virksomheder. Både de store og de små.

Salary er nemt at bruge, sparer dig tid og er gratis for virksomheder med op til 10 medarbejdere.

Et lønprogram med en mission om at gøre løn nemt

Med Salary får du et lønprogram, der kan bruges af alle.

Det betyder, at du sparer tid og undgår besværet ved at skulle manøvrere i fremmede fagbegreber eller uforståelige tekniske opsætninger.

I videoen nedenfor lærer du:

  1. Hvordan du på kun 30 sekunder opretter din virksomhed i Salary
  2. Hvordan du på kun 2 minutter opretter en medarbejder i Salary

Gå på opdagelse i Salary og lær, hvorfor du aldrig igen får brug for et andet løn program:

Salary er et gratis lønprogram for virksomheder med op til 10 ansatte.

Traditionelle regnskabs- og lønprogrammer er ofte udarbejdet til bogholdere og økonomer. Salary derimod er designet til at blive brugt af alle – især små og mellemstore virksomheder, der ikke nødvendigvis har en dedikeret økonomi- og regnskabsafdeling.

Vi har taget alle de nødvendige funktioner og features, du har brug for i et lønprogram, men droppet det indviklede sprog eller den kringlede brugeroverflade. Det betyder, at du gerne skulle ånde lettet op, når du første gang åbner programmet.

Vi har gjort alt for at gøre det overskueligt og intuitivt at håndtere løn. Vores menuer og funktioner er omhyggeligt blevet designet til at være overskuelige og lette at forstå. Det betyder, at du kun vil blive serveret netop de oplysninger, der er relevante for dit formål.

Hvis det er nødvendigt at dykke dybere ned i dataen, kan du også let det. Vi har sørget for, at du intuitivt og let kan finde præcis de detaljer eller funktioner, som du leder efter. 

At gennemtjekke lønsedler og gennemgå specifikationer og lønsatser har aldrig været lettere. Du behøver hverken en kandidatgrad eller en stor faglig ekspertise for at tage dig af bogføring af løn i det daglige. Hvis du vælger Salary Premium, får du også adgang til en medarbejder-app, som kan bruges til tidsregistrering af timelønnede og til at give dine medarbejdere en simpel og intuitiv måde at tjekke deres lønseddel på.

Integrer dit løn program med Billy, Dinero, E-conomic, Planday, Uniconta m.fl.

Med Salary Premium kan du integrere hele dit lønprogram med dit regnskabsprogram. 

En integration med dit regnskabsprogram vil spare tid og gøre, at du slipper for at skulle indtaste de samme oplysninger to steder.

Integrationer lønprogrammet Salary fungerer med.

Vores lønprogram er designet til fuld-integration med både Billy, Dinero, E-conomic og Uniconta. Det betyder, at du kun skal indtaste eller registrere oplysninger ét sted – og så henter Salary selv den nødvendige data, når det bliver relevant. Du slipper altså for en masse dobbeltarbejde, da Salary selv tager sig af synkronisering og overførslen af data mellem Salary og dit valgte bogføringssystem.

Vores seneste integration er den vi har lavet med timeregistreringssystemet Planday. Læs mere om den integration her.

Step-by-step guide: Integration med regnskabssystem

  1. Vælg system
Sådan opsættes en integration i lønprogrammet Salary

2. Indtast API nøgle:

Integrer dit regnskabsprogram med dit lønprogram

3. Vælg organisation/kassekladde, der skal bogføres for:

Integrer dit regnskabsprogram med dit lønprogram

4. Godkend ret kontoplan – Vi mapper automatisk ud fra standard kontoplanen

Integrer dit regnskabsprogram med dit lønprogram

Vi har kort sagt fjernet besværet ved bogføring af løn.

Vores lønprogram tager sig selv af bogføring af personalegoder, SKAT, ATP, AM-bidrag og endda regningen fra os. Det eneste, du selv skal gøre, er at godkende lønsedler, inden de bliver sendt ud til dine medarbejdere.

Gratis lønprogram til virksomheder med op til 10 ansatte

Vi har derfor også gjort Salary gratis for virksomheder med op til 10 ansatte. Her får du alt, du skal bruge for at aflønne og indberette til SKAT. Det gælder både A-skat, pension, ATP, feriepenge, nul-indberetning, kørselsgodtgørelse m.m.

Hvis du har brug for endnu flere funktioner, såsom automatisk integration til dit regnskabsprogram, kan du opgradere til Premium for kun 19 kr. pr. lønseddel. 

Med Premium får du mulighed for at sende lønsedler til e-Boks, registrere timer og kørsel via vores medarbejder-app og meget andet.


Kategorier: Blogindlæg